Oppdag hvorfor 15+ norske nettbutikker skryter av dette nytenkende felleskapet av gründer og digital markedsfører Casper Schive
TrafikkTeltet ⛺️
Bli med inn i varmen idag!
Fellesskapet For Digitale Gründere Med Formålet Å Ta Din Bedrift
Fra 0kr til 30.000.000kr+
*Alle medlemmer intervjues på forhånd for å oppretteholde et felleskap med skarpe og drevne medlemmer.
Kvalifikasjoner
💻 Solid erfaring med digital markedsføring
💰 Penger er IKKE din hovedmotivasjon
💪 Sterk gjennomføringsevne
🧠 Deler av din kunnskap
🔎 Nysgjerrig og åpen
🔭 Tenker langsiktig
🥕 Ønsker å lykkes

Et uvurdelig fellesskap, med uendelig muligheter for vekst og personlig utvikling...
Vi deler hyper-relevant rett-på-sak læringsressurser, sjekklister, kurs og video-guider(kun for medlemmer).
Alt du trenger å gjøre er å booke din screening, helt gratis!
Hyperrelevant innsikt, strategier, og drevne partnere uten å måtte gi bort eiendeler 🤝

– Raskere Kollektiv Læring –
👋 Felleskap
NetworkUkentlige live q&a videomøter. Direkte kontakt til likesinnende bedriftseiere. (50.000kr verdi)
💸 Meta Ads 2024
Kurs+Q&AKonv.sporing, kampanjestruktur, innholdsstrategi og optimalisering. (20.000kr verdi)
👔 Tilbud og salg
Kurs+Q&ASalgsmøte-struktur, scripts, refleksjon. Våg å ta mer betalt. Form gjennomtenkte tilbud. (20.000kr verdi)
💻 Digital Produktivitet
Kurs+Q&ATo-do-liste, Kalender, AI. Oppsett av et system som holder deg ansvarlig for å bygge et meningsfylt liv for deg selv. (30.000kr verdi)
🛒 Shopify Nettbutikk
Kurs+Q&AFriksjonsfri og automatisert oppsett av systemer, operasjon og drift av din nettbutikk. (15.000kr verdi)
🧠 Mindset
Kurs+Q&AUnngå salgs-angst, økonomi-angst, prokrastinering, stress og en følelse av overveldelse. Ta kontroll med fokus, klarhet, nysgjerrighet og en sunn balanse av selvsikkerhet. (25.000kr verdi)
*Alle medlemmer intervjues på forhånd for å oppretteholde et felleskap med "go-getters"
Realistiske forventinger. Ingen Snarveier.
Betalt annonsering er vanskelig, men det trenger ikke være det.
Betalt annonsering hjelper mindre bedrifter ved å forsterke det de allerede gjør, mer enn å skape ny etterspørsel. Annonsene fungerer som en katalystator for organisk vekst, og du har muligheten til å justere fortløpende basert på resultater.

-1.png?width=1080&height=1350&name=Casper%20Schive%20(1)-1.png)
DAGLIG LEDER
CASPER

COPYWRITER
CAMILLA

COPYWRITER
RAGNHILD

VIDEO EDITOR
LAURA
*Alle medlemmer intervjues på forhånd for å oppretteholde et felleskap med "go-getters"





Ta kontakt
Book Din Screening!
Ta opp praten for å se om vi kan hjelpe deg med å oppnå økte resultater for din bedrift.
Epost: casper@betaltannonsering.no
Tlf.nr.: +47 41 35 25 69
Oppdaterte Strategier for Betalt Annonsering i 2024
Her er våre topp 10 mest verdifulle Meta Ads strategier i 2024
2. Optimaliser med et 3-7 dager perspektiv.
3. Kutt rask, skaler raskere.
4. Minimaliser kampanjestrukturen:
1️⃣ TOF | ABO | Testing – Grupper likt innhold med samme formål i ét adset.
2️⃣ MOF | Scaling | Advantag+ – Skaler ads med prestasjon fra testing.
3️⃣ Retargeting ⏎ – De som har vist engasjement på SoMe eller nettsiden.
5. Bruk vinklingen i innholdet som målretting for å treffe de riktige prospektene, som vil ha den beste opplevelsen.
6. Tenk utenfor boksen, finn komplimenterende interesser av målgruppen for å skape effektive og kvalifiserende åpninger på innhold med høy hookrate.
7. Innhold er driveren, optimaliser for ukentlig/månedlig engasjement – ikke perfekt innhold, følgere eller likes.
8. Sett disiplinerte ukentlige rutiner for innholdsproduksjon.
9. Kjør ut innhold, test, evaluer. Stack vinnere, og ta lærdom fra lavt presterende annonser. Tenk minimum 2-3mnd frem i tid.
10. Ha 1-3 USP’er selv en 6-åring kan forstå, itillegg til et klart formål med annonsen + en tydlig CTA.
UGC(Brukergenerert innhold)
UGC(User-Generated Content) eller "brukergenerert innhold" er et annonse-konsept som refererer til innhold skapt av brukeren/kunden selv, som bilder, videoer, og anmeldelser, brukt i annonser på plattformer som Meta(Facebook og Instagram), Snapchat og fler.
UGC øker engasjementet i annonseringen ved å vise ekte kundeopplevelser, noe som er særlig effektivt for DTC-merker som ønsker å resonere målgruppen, konverterer mer effektivt, og oppnå større avkastning. Effektivt fordi plattformene prioriterer høyt engasjement for prissetting i annonse-auksjonen.