Skip to content

Ikke ta vårt ord for det:

Vi er skarpt fokusert på å hjelpe kundene våre med å oppnå ekte, og målbare resultater som bidrar til vekst av bedriften.

Icefjord-1

"Samarbeidet med BA(BetaltAnnonsering) har vært helt super! Jeg har fått utfordre meg selv, gjort nye ting og fått noen flotte muligheter og partnere."

Maren Sivertsen
NfQBXIrM_400x400
"Jeg kan gå god for Casper! Vi har jobbet sammen på tvers av 3 butikker 📈"
Tobias Nervik

Ta kontakt

Book en samtale!

Ta opp praten for å se om vi kan hjelpe deg med å oppnå økte resultater for din nettbutikk.

Epost: casper@betaltannonsering.no

Tlf.nr.: +47 41 35 25 69

 

Oppdaterte Strategier for Betalt Annonsering i 2024

Her er våre topp 10 mest verdifulle Meta Ads strategier i 2024
1. Bruk PostID for å flytte social proof (likes/kommentarer) på tvers av kampanjer.

2. Optimaliser med et 3-7 dager perspektiv.

3. Kutt rask, skaler raskere.

4. Minimaliser kampanjestrukturen:
1️⃣ TOF | ABO | Testing – Grupper likt innhold med samme formål i ét adset.
2️⃣ MOF | Scaling | Advantag+ – Skaler ads med prestasjon fra testing.
3️⃣ Retargeting ⏎ – De som har vist engasjement på SoMe eller nettsiden.

5. Bruk vinklingen i innholdet som målretting for å treffe de riktige prospektene, som vil ha den beste opplevelsen.

6. Tenk utenfor boksen, finn komplimenterende interesser av målgruppen for å skape effektive og kvalifiserende åpninger på innhold med høy hookrate.

7. Innhold er driveren, optimaliser for ukentlig/månedlig engasjement – ikke perfekt innhold, følgere eller likes.

8. Sett disiplinerte ukentlige rutiner for innholdsproduksjon.

9. Kjør ut innhold, test, evaluer. Stack vinnere, og ta lærdom fra lavt presterende annonser. Tenk minimum 2-3mnd frem i tid.

10. Ha 1-3 USP’er selv en 6-åring kan forstå, itillegg til et klart formål med annonsen + en tydlig CTA.
UGC(Brukergenerert innhold)

UGC(User-Generated Content) eller "brukergenerert innhold" er et annonse-konsept som refererer til innhold skapt av brukeren/kunden selv, som bilder, videoer, og anmeldelser, brukt i annonser på plattformer som Meta(Facebook og Instagram), Snapchat og fler.

UGC øker engasjementet i annonseringen ved å vise ekte kundeopplevelser, noe som er særlig effektivt for DTC-merker som ønsker å resonere målgruppen,  konverterer mer effektivt, og oppnå større avkastning. Effektivt fordi plattformene prioriterer høyt engasjement for prissetting i annonse-auksjonen.