Ikke ta vårt ord for det:
Vi er skarpt fokusert på å hjelpe kundene våre med å oppnå ekte, og målbare resultater som bidrar til vekst av bedriften.

"Samarbeidet med BA(BetaltAnnonsering) har vært helt super! Jeg har fått utfordre meg selv, gjort nye ting og fått noen flotte muligheter og partnere."

Ta kontakt
Book en samtale!
Ta opp praten for å se om vi kan hjelpe deg med å oppnå økte resultater for din nettbutikk.
Epost: casper@betaltannonsering.no
Tlf.nr.: +47 41 35 25 69
Oppdaterte Strategier for Betalt Annonsering i 2024
Her er våre topp 10 mest verdifulle Meta Ads strategier i 2024
2. Optimaliser med et 3-7 dager perspektiv.
3. Kutt rask, skaler raskere.
4. Minimaliser kampanjestrukturen:
1️⃣ TOF | ABO | Testing – Grupper likt innhold med samme formål i ét adset.
2️⃣ MOF | Scaling | Advantag+ – Skaler ads med prestasjon fra testing.
3️⃣ Retargeting ⏎ – De som har vist engasjement på SoMe eller nettsiden.
5. Bruk vinklingen i innholdet som målretting for å treffe de riktige prospektene, som vil ha den beste opplevelsen.
6. Tenk utenfor boksen, finn komplimenterende interesser av målgruppen for å skape effektive og kvalifiserende åpninger på innhold med høy hookrate.
7. Innhold er driveren, optimaliser for ukentlig/månedlig engasjement – ikke perfekt innhold, følgere eller likes.
8. Sett disiplinerte ukentlige rutiner for innholdsproduksjon.
9. Kjør ut innhold, test, evaluer. Stack vinnere, og ta lærdom fra lavt presterende annonser. Tenk minimum 2-3mnd frem i tid.
10. Ha 1-3 USP’er selv en 6-åring kan forstå, itillegg til et klart formål med annonsen + en tydlig CTA.
UGC(Brukergenerert innhold)
UGC(User-Generated Content) eller "brukergenerert innhold" er et annonse-konsept som refererer til innhold skapt av brukeren/kunden selv, som bilder, videoer, og anmeldelser, brukt i annonser på plattformer som Meta(Facebook og Instagram), Snapchat og fler.
UGC øker engasjementet i annonseringen ved å vise ekte kundeopplevelser, noe som er særlig effektivt for DTC-merker som ønsker å resonere målgruppen, konverterer mer effektivt, og oppnå større avkastning. Effektivt fordi plattformene prioriterer høyt engasjement for prissetting i annonse-auksjonen.